Ronjan kanssa Helenan opissa. Tehtiin Oreniuksen rataa. Muutamassa kohtaa unohdin mihin olin menossa ja mitä olin tekemässä. PUomin jälkeiselle hypylle lähti hyvin, mut siinä unohdin koiran tai jäin ihailemaan kui hyvin se irtosikaan . Muutaman toiston jälkeen se sujui. Toinen ongelma oli lopussa. En muistanu mitä olin tekemässä. Hyvin Roo irtosi keppien jälkeiselle hypylle ja mulle jäi reilusti aikaa tehdä valssi seuraavaan väliin (kunhan muisti ohjata sen koiran myös, karkas puomille siitä). Loppua pitikin ottaa useamman kerran, mut viimein sain sen onnistumaan hienosti. Ronja seuras ohjausta tosi tarkasti. Mun vaan pitää pysyä liikkeessä kokoajan!!

Rimma teki muutamia puomin kontakteja ja vähän keppejä. Pari kertaa juos kontakteista yli, mut muut hienosti. Nyt sillä on selkeästi haju siitä mitä mä haluan sen tekevän. Keppejä putken kautta, hienosti joka kerta oikeeseen väliin. Annoin mennä edellä ja hakea itse, sit juoksin vierelle ja vähän ohi. Kerran jätti kesken.